Impact als trainer – gastblog door Trainer van het jaar

Beste 101werkvormen lezers,
Graag introduceer ik Silvia Blankestijn, gekozen tot trainer van het jaar.

Silvia Blankestijn impact als trainer

Hoe ben ik met haar in contact gekomen?

Eind 2014 lanceerde ik de “High Impact Training Formule” en precies op dat moment bracht Silvia haar boek “Impact als trainer” uit.

Leergierig als ik ben besloot ik direct haar boek te reserveren (dus nog voordat het in de winkels lag).
Silvia Blankestijn impact_als_trainer

Laatst nam ik deel aan haar workshop en mocht ik van haar leren.

Tijdens de workshop noemde ze terloops dat ze genomineerd was voor de titel “Trainer van het jaar” en dat ze ‘morgen’ de uitslag zou horen.

Ik een tikkie jaloers…

Na afloop raakte we in gesprek en vroeg ik haar of ze bereid was om een gastblog te schrijven voor ons.

Dat zegde ze toe en wat denk je dat er die dag erna gebeurde…

Het was feest! Silvia, gefeliciteerd!

silvia blankestijn trainer van het jaar

 

Nu heeft ze dit gelijk goed aangepakt door een reeks van 4 blogs te schrijven, hoe top is dat!

Silvia onderscheidt 4 trainingsniveaus en geeft ons per niveau een werkvorm die betrekking heeft op het thema ‘feedback geven’.

Naar het eerste niveau en de eerste werkvorm over feedback.

 

5 Comments

  • Axelle de Roy

    Reply Reply 7 november 2016

    Ik ga de werkvorm met de rode en groene kaarten toepassen in mijn feedbacktrainingen. Goede voorbereiding op het effectief spelen van de ‘Feedbackkaarten’ – wat ik als auteur van dit spel natuurlijk altijd inzet 😉

  • Trudy Nijhof

    Reply Reply 25 augustus 2016

    Interessant!
    Ik sta open voor meer info hierover.

    • Hugo

      Reply Reply 25 augustus 2016

      Gewoon doorklikken Trudy! Veel inspiratie!

  • Angelique

    Reply Reply 9 februari 2016

    Leuke werkvorm, goed uit te voeren. Originele werkvorm voor kennisoverdracht vraagt veel creativiteit. Groet

  • degryse alphonse

    Reply Reply 9 februari 2016

    altijd geïnteresseerd in nieuwe werkvormen, mvg

Leave A Response

* Denotes Required Field